subota, 5. lipnja 2010.

Kolumne o vinu
Kao što sam već naveo, u mom prvom pojavljivanju na blogu , ja sam tijekom 2003 i 2004 godine redoviti svaki tjedan pisao kolumnu o vinu za lokalni list Dubrovački vjesnik . Nedavno , čitajući ih ponovno , odlučio sam da ih sve , njih gotovo 60, ponovno objavim, ali ovaj puta na blogu. Kolumne ću objaviti u izvornom obliku, dakle bez dorade , kako bi mogli, čitajući ih vidjeti u kakvom su vinskom okruženju nastali i što im je bio cilj. Na kraju svake kolumne, ja ću se osvrnuti na nju i vidjeti što se je u međuvremenu dogodilo, te dati jedan mali komentar na istu. Cilj objavljivanja kolumni je vidjeti kako se je i u kojem smjeru razvijala Hrvatska vinska scena i kultura vina i stola u opće. Također bi mi bilo jako drago, ako bih uspio, sa onima koji budu ovo čitali potaknuti jednu širu i zdravu diskusiju o vinu u Hrvatskoj i svim facetama vezanim za njega. Cilj pisanja nije graditi sebi spomenik nego potaknuti čitatelje na razmišljanje i stupiti u kontakt sa njima , te pokušati nešto pokrenuti u pravom smjeru. Po mom osobnom mišljenju, Hrvatskoj vinskoj sceni , nedostaje iskrene i neobojene vinske pisane riječi, i ona se neće razvijati nego će patiti dok se ta riječ ne pojavi na sceni i ne zavlada sa njom. Samo iskren i pošten pristup vinu, vinogradima i vinarima će biti od koristi svima nama, a ponaosob vinu i vinarima. Također se nadam da ću uspjeti animirati ugostitelje da se i oni napokon uključe u vinsku scenu i da vino ne gledaju jedino kao laki način za zaraditi novac. Istinsko i pravo vino je kao i dobo jelo, kreacija umjetnika i ne smije ga se negirati i prema njemu se odnositi maćehinski. Za sada ne bih više u uvodu , već ću početi sa objavom kolumni, kojih ima dosta i koje treba sve doraditi sa komentarom što iziskuje dosta vremena. Dakle, dragi čitatelji i ljubitelji vina uključite se i vi u ovaj moj projekt kako bi pomogli našem prijatelju vinu da se nađe na mjestu koje mu pripada. Uživajte i pijte vino ali umjereno, jer život je jako kratak da bi pili loše vino.

Nema komentara:

Objavi komentar