četvrtak, 15. travnja 2010.

Impresija iz Poreča
Prije nekoliko tjedana sam bio u posjeti prijatelju u Poreču gdje smo predstavili vina iz Konavala. Prije degustacije sam malo popodne prošetao kroz grad. Bio je suh ali oblačan dan, tu i tamo po koja kap kiše učinila je Poreč usamljenim i praznim. Većina restorana su zatvoreni i samo se je moglo u izlozima pročitati što nude kada su otvoreni. Iako ,sam već bio ručao kod prijatelja u malom cafe-bistrou Quqtro Gusti,Fritura ala Veneciana, pasta sa canastrelima, jednostavna ali ukusna hrana i pored svega vrlo jeftina hrana, 80 kn, šetajući me je uhvatila ponovno malo želja da nešto pojedem. Nakon malo lutanja po uličicama nabaso sam na restoran Gourmet. Kao i ulice okolo tako je i restoran bio prazan. Ja sam bio jedini gost, i vjerujte mi ljudima koji se bave restoranskim poslom , najgore što je, je biti prazan ali ipak je posjet Gourmetu ostavi na mene jako dobar dojam. Upravo zato ću ga podijeliti sa vama . Htio sam samo nešto malo da pojedem i prvo što mi je zapelo za oko , bio je pršut na stalku za rezanje. Naručio sam pola porcije pršuta , koji je bio jako dobar. Dobro zreo pršut čiji je okus bio vrlo mekan i kremast s finim paprenim štihom koji mu je dao vrlo interesantan pikantan završetak. Kombinacija sa čašom Coronoco malvazije 08 je bila perfektna. Potom su mi preporučili domaće pljukance sa umakom od pršuta, slanine i rajčica i vina. Domaći okus, pomalo seljačka hrana, ali u pozitivnom smislu, da me ne bi krivo razumjeli ili se možda naljutili poradi naziva, vrlo ukusno i slasno jelo. Jelo bez finesa ali sa jako puno okusa i vrlo primamljivo. Po rubu tanjura je bilo nekoliko crtica balzamičkog octa, koje po meni puno bolje odgovara da ge se stavi po tjestenini. Možda će vizuelni efekt biti manji ali će jeko dobiti jednu drugu dimenziju. Naime ocat daje vinu jednu jako lijepu notu svježine i čini ga probavljivijim. Uz ovo jelo sam popio čašu terana od Kozlovića berba 07, također dobra kombinacija. Na kraju kada sam sve to platio , niti 150 kn, mome zadovoljstvu nije bilo kraja. Dakle za one među vama koje put nosi u Poreč i žele pojesti nešto dobro i jednostavno , a ne platiti puno svakako posjetite Gourmet i Quatro Gust, nećete biti razočarani.

Nema komentara:

Objavi komentar